
Workshop klantencontact
Positieve klantencontacten kleuren je bedrijf. In deze workshop leer je hoe je een uitmuntende klantenservice kan integreren in al je klanteninteracties.
Het belang van goed klantencontact
In de wereld van het bedrijfsleven staat één ding buiten kijf: de kwaliteit van je klantencontact heeft een directe invloed op zowel klanttevredenheid als werknemerstevredenheid. Een warm welkom, efficiënte communicatie en een klantgerichte houding zijn niet alleen essentieel voor het behouden van bestaande klanten, maar ook voor het aantrekken van nieuwe. Klantencontact is de sleutel tot de groei van je bedrijf.
Wat mag je verwachten van onze workshop klantencontact?
Onze workshop biedt de deelnemers nieuwe inzichten en vaardigheden om uit te blinken in klanteninteractie. We gaan dieper in op gastvrijheid en leren hoe je een goede klantenservice kan integreren in al je klanteninteracties, zowel persoonlijk als digitaal. De deelnemers ontdekken de kunst van duidelijke, empathische en doelgerichte communicatie om klanten te begrijpen en te ondersteunen.
Voor wie is de workshop klantencontact?
Deze workshop is bedoeld voor werknemers die regelmatig in contact komen met klanten, prospecten en bezoekers. Of je nu werkt in klantenservice, sales, of een andere sociale rol bekleedt, deze workshop staat garant voor waardevolle inzichten en praktische tips om je klantencontact naar een hoger niveau te tillen. Zo geef je het gezicht van je bedrijf een glimlach.
FAQs
-
Een workshop duurt een volledige dag.
-
Aan één sessie kunnen maximaal vijftien werknemers deelnemen. Hoe kleiner de groep, hoe meer ruimte voor individuele interactie.
-
• Wat is gastvrijheid
• Het belang van gastvrijheid
• Hoe maak je gastvrijheid een realiteit
• Technieken en tips voor klantencontact
-
Nee, deze workshop wordt enkel als een workshop aangeboden.
-
Er moet een ruimte zijn waar iedereen kan plaatsnemen.
Klantrelaties versterken is essentieel om de klanttevredenheid te bevorderen. Bedrijven die duidelijk communiceren met hun klanten, vergroten de loyaliteit van die klanten, moedigen herhaalde aankopen aan en stimuleren positieve mond-tot-mondreclame. Zo verbeter je de reputatie van je bedrijf en creëer je nieuwe kansen. Je leert hoe je dat doet op onze workshop.
Waarom kiezen voor onze workshop klantencontact?
Contacteer ons
-
Contacteer ons -
We geven je graag meer informatie
Wens je meer informatie? Neem contact met ons op en we geven je zo snel mogelijk een antwoord op al je vragen.
Deze workshops vind je misschien ook interessant
spreken voor een publiek
Boezemt spreken voor een publiek je angst in? Op deze workshop leer je duidelijke en doeltreffende presentaties geven.
mindful-ness
Deelnemers leren omgaan met stressvolle situaties en zo tegelijkertijd hun productiviteit te verhogen.
TIMe- en focus-managing
Focussen kan je leren. Op de workshop krijg je tips en tricks om je tijd efficiënt in te vullen.